Dalším členem Climate & Sustainable Leaders Czech Republic je reklamní gigant Omnicom Media Group ČR

23. 12. 2022

Skupina Omnicom Media Group je jedním z celosvětových lídrů v oblasti mediálního trhu a jsem rád, že se její česká pobočka rozhodla připojit k aktivitám platformy Climate & Sustainable Leaders Czech Republic v oblasti snižování uhlíkové stopy. Zájem další renomované značky o dekarbonizaci a medializaci našeho Carbon Trackeru mne velmi potěšila,“ uvedl u příležitosti přijetí nového člena Jakub Skavroň, předseda správní rady Climate & Sustainable Leaders Czech Republic.

Omnicom Media Group ČR poskytuje služby v mnoha oblastech, jako jsou strategické plánování, nákup médií či vyhodnocování efektivity realizovaných aktivit. Poskytuje marketingové poradenství, včetně managementu firemní značky. V České republice je aktuálním držitelem několika ocenění v oblasti kampaní a marketingu – AdWeek, MaM Global, Globální agentura roku, Agentura roku či certifikace celé agentury Googlem. Vyvíjí více než 20 inovací ročně a stará se o více než 345 klientů. Omnicom Media Group se chová jako společensky zodpovědná firma, snaží se minimalizovat dopady své činnosti na životní prostředí a směřuje nejen k úspěchu podnikání, ale i k udržitelnému růstu. Do platformy Climate & Sustainable Leaders Czech Republic přichází s cílem zviditelnit na českém mediálním trhu průzkum Carbon Tracker, žebříček dekarbonizačních cílů u 150 obratem největších firem na českém trhu.